sobota, 25 października 2014

Prolog

Każda dziewczyna ma jakieś marzenia. Robią w swojej głowie pranie mózgu po czym żyją tylko wyobraźnią. Nie zważają  jakie są konsekwencje tego co robią. Dążenie do celu powoduje, że nie myślisz o niczym innym niż o sobie. Stajemy się samolubni. Każda marzy o czymś innym. Niektóre chcą mieć dużo pieniędzy, ciuchów, bogatego męża albo chcą przeżyć swoją pierwszą miłość.
Ja pragnę być chuda.
Potrzebowałam tego bardziej niż tlenu. Codziennie budziłam się z myślą, że powinnam przestać jeść i wyobrażałam sobie jak bym wyglądała gdybym była chuda. 
I wtedy mama postanowiła się mnie pozbyć.

Siedzę już drugi rok w tym więzieniu dla chorych, nie mając prawa wyjść. Bo jeśli nie zjem tyle ile oni sobie tego zażyczą nie wypuszczają mnie ze szpitala. Chcę stąd uciec i nigdy nie wrócić. Próbowałam nieraz, ale zawsze przychodzili w najmniej odpowiednim momencie. 
Przecież marzenia są po to by je spełniać. Pozwólcie mi być chudą i szczęśliwą. Pozwólcie mi wyjść z  centrum bólu, który sama sobie wyrządziłam. 

3 komentarze:

  1. yay yay yay yay yay doczekałam sięęęęęęę
    i.... już zdążyłam zapomnieć szczegółów, które mi o tym powiedziałaś, więc :-(
    ewribadi łona stil maj booooj
    kasias train tu stil maj luuuuj
    kapl milion in de hołl łajld łeerd
    fajnd enader łan
    kos lu bilongs tu miiiii

    słyszysz?
    hi is majn
    mraau
    mjuriel
    jak to ty mi napisałaś w jakimś komentarzu na http://she-is-different.blogspot.com/
    to było jakoś w trzecim rozdziale czy coś lel

    no i wiesz, ja nadal czekam na ten komentarz, może to już irytujące, ale ja rly chcę wiedzieć co możesz wymyślić po tych wszystkich moich komentarzach

    nie mam weny lel lel
    więc zostawiam cię z tym oto optymistycznym, tojtojowym akcentem lel
    https://twitter.com/k0ralik/status/525685095626444800

    yts sapernaczurel
    a nic, w voice śpiewają e.t.

    nanana komą
    nanananana komą komą komą
    lel

    komą łajt gerl
    giw mi sam lu yn dis fanfikszyn

    "Szymon mnie wkurza" - to jest właśnie pierwsze na moim tl a ta informacja jest ci potrzebna do życia
    lol ej mnie też jeden szymon wkurza

    nie daj się ludzie niech swoje myślą, nie daj się, z diabłem do piekła wyślą, nie daj się, warto być zawsze tylko sobąąąąąą
    pamiętasz jak to śpiewałyśmy z natalką, natalką i kaśką? xd xd wtedy to tylko jeszcze jednej aśki brakowało lel bo n² k² i a lel lel lel

    "Ty też nie jesteś łatwy" ekhem nic sama mi zapropowałaś, że dasz xd

    długi ten ich "dialog" co mi przesyłasz swoją drogą

    doszukiwał się czegoś w MOJEJ twarzy hehs
    albo w małpki twarzy

    btw trzyma tą rękę małpy lepiej niż elki tbh

    młody dicaprio >>>>>>>>>>>>
    po co ci to
    skoro już to wiesz lel
    ale cóż
    - worewer along - powiedział krzywy palec kacpra, robiąc krzywą minę i wychylając się zza japonka

    hahahahahahahahahahahahaha powinnam wydać o tym książkę
    i będzie się nazywała: 'przygody krzywego palca kacpra imieniem kojot'
    lel takie długie, że by się na okładce nie zmieściło xdd

    https://pbs.twimg.com/media/B00Pr2qIEAEHPbZ.jpg

    he hehe he

    łiw gat ol najt
    end łir gołin nołłer
    łaj doncz ju stej
    łaj dont łi goł der
    tututututututututu

    https://twitter.com/apparelbeau/status/520286616808849411 nie wiem co to
    i nie wiem, czy chcę wiedzieć ok xddddd
    ten z magkon czy coś lel lel
    a ja nadal idk co oni robią lel

    dobra, miałam kończyć już jakoś 15 minut temu i wciąż piszę więc lel

    'co tu robi woda z piciem?' - kasia
    'nie trzeba być głodnym, by jeść słodycze' - kasia
    'gdy zapamiętałem twój cień' - natka
    i tym cieniem właśnie wznieciłam twój śmiech xd
    xd
    xd
    dobranoc paniczu
    @k0ralik lel lel

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jeśli dobrze zrozumiałam, to głównymi bohaterami tego ff jest Jo (K.Stewart) i Louis Tomlinson (haha again) ;)

      Usuń